Tre kronor suget växer!

Jaa, jag har ju legat och kollat på Tre Kronor de senaste gångerna jag varit hos bebben. Det är braaaa. Vill se det nu men får väl vänta tills fredag iaf! :P Men det är ju bra. Börjar man kolla vill man se mer. 

Kom hem för en liten stund sen efter en sväng på bergvik. Slutade med att jag shoppade lite bra ha saker.

Shoppinglista över de saker som följde med hem:

* Schwarzkopf Got2b - Sparkling - hårspray, den luktade gott och är behövlig
* Ögonskugga - 3st för 99kr. Snygga och riktigt bra + bra pris!
* Lypsyl - Sensitive - den såg bättre ut än orginal.. hmm.
* 2 limpor cigg - en till mig och en till svärfar
* Päronsoda - fasiken va gott
* Chokladbollar - mumma, ta med till skolan imorgon. Kan ju va gott.
* Hårfärg - Är ett måste. Fan va håret växer.

Imorgon ska jag och mamma på bio då. Ska se Michael Jackson filmen, tror den kan vara bra faktiskt. Och när vi ändå är på Filmstaden så ska jag köpa med biljetter till Bröllopsfotografen som jag och Krikke ska se på söndag! Den är nog grym den :P haha.


Nej ska nog lägga mig och glo lite på tv tror jag
. Är ganska trött faktiskt. Trött och sugen på Päronsoda. Åååh, nu kom jag på vad jag sa till K igår kväll. Trött, sugen på cola och sånt. Och allt jag sa fick jag. Det är service de ;) Hehe. I love you! Nej soffan och tvn får bli ett tag nu.


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0