Såååja, lugn nu.

Hemma igen efter att ha varit på bergvik med K och lämnat tillbaka hans hockeyklubba som gått av. Braaaa klubba hörde jag. Som va sa, va nog för mycket gröt där. Hur som helst så gick det bra och vi blev 500kr rikare. Och det är ju inget man klagar på. Finns hål att fylla så de va inte alls fel.

Nu ska jag dra mig iväg igen, eller trö på gasen kanske. Ska förbi min moster och hälsa på alla där. Busa litte med lillongen också som ska va där, Emelie alltså (läs: kusinbarn :). ) Måste förbi affären och köpa något gottit till mina bebisar här hemma också. Viktigt det!

Nej nu blire att byta tröja (som jag gjort säkert 5 gånger nu) så jag kan dra mig sen. Ska packa ihop lite saker också, tänkte sova i vålberg inatt nämligen. Är ju hockey kl 20.oo. Idag jävlar ska vi ta motståndarna (ingen aning vart ifrån de är. Märks.) Men Nor Ik Div.3, ikväll så jävlar :D 

Eeeeeeeda, vi ses där ;)
Nej dra sa vi. Hööörs.

// Linda


Längtarrrrr honey.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0