Ni ska veta hur trött jag är.

VÄLDIGT! nu vet ni.

Nej men jag är väldigt trött så funderar på att skippa filmen jag tänkt se och bara hoppa i säng nu. Får nog bli så. Är sliten som bara den, ändå sov jag till 8.15 imorse och somnade faktiskt inte allt för sent igår. Låg och myste lite och kikade på Tre kronor. Hade de så varmt och mysigt med bebben så. Sådana tillfällen gör att man inte vill gå upp på morgonen. Man vill bara ligga kvar i värmen och med det underbara varma täcket över sig. Det är fan kärlek de :P

ICA reklamen va på tvn nyss. Tycker praktikanten Jerry är så skön :P Älskar när han säger "Han Ulf mår inte så bra va?" Haha, aaah härlig. Kom och tänka på att jag och en gammal klasskompis snackade om reklamer för längesen. Vissa är ju skitbra ju :P Funnits många många bra olika reklamfilmer som man önskar få tillbaka :P Men det lär ju aldrig ske då men ändå. Skulle ju va lite roligare att se på tvn även när de blir reklam :P

Nej nu måste jag lägga mig innan jag somnar med halva ord skrivna här i bloggen. Sov så gott alla. Imorgon är det en ny arbetsdag. Men jag klagar då inte!

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0