Nej men titta..

Ett till inlägg innan mys och sov-time.
Så generöst av mig va?

Ligger och kollar på Vänner nu som de börjat sända även sent på kvällarna. Det gillar vi. Vänner tycker vi om. Men tror det blir att dra på en film snart och försöka sova lite. ska ju inte upp så jätte tidigt men kan va gött att vakna pigg och utvilad. Får se om jag lyckas somna snart eller om det blir sen när bebisen kryper ner. Vi får väl se. Lär vakna då iaf, men det gör absolut ingenting :)

Blää då kommer man till detta igen, vilken film ska man se? Fast nu är jag ju inte hemma så de finns ju gler att välja mellan, fler jag inte sett tusen ggr, vilket iofs oftast betyder att filmen är väldigt bra, men ni fattar poängen. Nej ska hoppa ur lite kläder och krypa ner under täcket (som redan ligger över mig) Godnatt då alla, och nu menar jag det.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0