Cooling!

Var inne på facebook och kikade runt lite nyss. Hamnade på min mormor's facebook. Om den damen är aktiv, men det är kul det :) Hittade iaf värsta coola bruden på hennes sida. Tycker ni inte?

Lilla gosiga Emelie. Är hon inte för härlig? :) Kortet togs i somras när hon va ute och badade. Sitter i sin egna lilla solstol och är med i snacket. Njuter av sin festis i den varma solen. Hon är ju för go! Går inte annat än att älska henne! Ja, jag säger då det, här har vi en riktig cooling ;)

 

Idag ska jag då iväg till Hultsbergsskolan och fylla i lite papper. Ska bli så himla skönt att komma igång med rutiner och göra något vettigt om dagarna. Inte shoppa upp vartenda öre man har. Dock har jag lite svårt med att sluta med sånt. Det är ju trots allt väldigt gött att komma hem med något nytt. Men nu kommer jag väl inte lägga pengar på allt för onödiga saker. Är ju en jacka jag är ute efter mest nu. Och jeans. Det va läängesen. Men när lönen kommer blir det även att lägga undan till tatueringen. Ska Maila Östi till veckan så han inte glömmer bort de. Är på hans order :P Åh va jag längtar! Men tillbaka till skolan, som sagt kommer bli jäkligt kul tror ja. Det ska bli kul o se vad det är för ungdommar vi har på den skolan :) Kommer nog bli super! Tydligen så är jag redan omtyckt endel hos vissa pga musiken, vilket lättade mitt hjärta lite. Man vet ju själv hur man kunde vara när man va yngre. Kaxig som bara den :P Men det är sånt som hör till! I'm up for the kids ;) haha, nej skämtosido.. Längtar tills jag får börja!

 

Nej, nu ska vi se om maten kommer snart. Blir Pizza hos Johansson ;) Det tycker vi om :) Johansson alltså, och pizzan är ju bara ett plus ;) Yammi!

 

 

// Linda


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lät gott med pizza du och ja jag tror oxå att det blir kul på skolan för dig kramis

2009-10-16 @ 13:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0