Cheerleading

Kom hem för en stund'sen från min cheer träning. Va med lite lite idag och på lördag blir det att köra stenhårt! Kommer bli skitkul att börja träna stenhårt igen. Seg början kanske men bara att köra på. Ni kommer säkert inte förstå men vi ska inte tävla i den vanliga gruppen som kallas Cheer B, utan gå upp och tävla i en grupp som kallas Cheer fortsättning. Det är iaf en blandning med vanliga moment och svåra moment, men till en viss gräns med det svåra då. Men det kommer passa oss perfekt. Vi hoppas ju på guld, men vem gör inte de?


Sitter nu och glor runt lite på internet, har lite töligt sådär en tisdagskväll :P Hittar lite roliga saker på internet men får nöja mig med att bara titta just nu. Kollar lite på A Shot At Love. Dom äter tjurkuk och testiklar, ögon och hjärta, för att sen skölja ner med en shot med blod. Fy fan va vidrigt. Jag hade aldrig rört skiten. Nästan så man får kvälvningar av att bara titta på skiten. Nej byta kanal blev. Desperate housewives fick bli. Nej nu fick jag tunghäfta. Skriver mer sen.


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0