After work

Ja nu är jag hemma igen. Fick sluta tidigt idag då vi va för många små människopr där som va jobbarvilliga. Jag har dock lite ont i nacken så det va inte fel att få dra lite tidigare. Nu ska jag gå in i min garderob tror jag och se om jag hittar något roligt jag kan sätta på mig. Komma ur jobbkläderna med andra ord. GÖTT MOS DÅ!

Nu har alla barnen fått lov en vecka. Nog att man bara varot där en vecka. Men lov är ju alltid kul. MEN jag får inget lov, ska fixa ett aktivitetsrum åt de goa ungdommarna. Blir väl roligt de. Iaf för mig :P haha. Nej men fan detta går ju riktigt bra! Idag fick man fler favoriter! Gillar alla jag snackat med självklart men vissa är ju lite extra roliga :P haha historier man får höra :) Roliga då!

Nej men garderoben skulle man krypa in i nu då. Mys ner mig vet ja!


// Linda

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hihi värkade trivas på hultsbergskolan när jag såg dej :)

Kanske inte kommer ihåg mej men jag stog med nicole micke och filip :P

2009-10-29 @ 10:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0