6:e Oktober

Kom hem för en liten stund sen från en liten shoppingtur. Behövde ju lite tjockare tröjor. Om de va tjocka de jag köpte går ju att disskuteras men de är stickade iaf och såg jättemysiga ut när man fick på sig dom. Har tagit lite kort ni ska få se tänkte ja. Har även tagit kort på det jag inhandlade förra veckan. Vad tycks?




Här är de två stickade tröjorna. Köpta på Gina Tricot. 149:-
Ljusa Demileggins med dragkedja en bit upp i byxbenet. Veromoda 279.95:-
Ett gulligt armband, fullt med nitar. Kommer dock inte ihåg vart jag köpte det :P
Men fint är det och passar till allt!


Två vanliga linnen från Gina Tricot, 99:- /st
(finns i alla möjliga färger)



Lite dålig bild jag vet, men det är iaf min underbara
halsduk som är från Gina Tricot, 149:- (om jag inte minns fel)

Ja det är lite av vad jag handlat hem. Nu tänkte jag att jag ska laga mat. Efter det så ska jag iväg med mammas bil som ska lagas. Måste färga håret ikväll och fixa mina naglar så jag är tjusig imorgon när jag ska iväg och fika hos pappa och berätta lite saker och prata lite och så. Måste baka lite till det också :) Ska bli trevligt tycker jag. Grisenpölen ska inte med men det gör inget :) Kanske åker och sover där imorgon, får se vad det slutar med. Nej nu måste jag skynda mig och göra mat och äta! Skriver mer ikväll.


//Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha en sån halsduk!! :D Och jag gillade dina tröjor! <3

2009-10-06 @ 22:02:43
URL: http://emmibo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0