3:e december!

Då ska jag tatuera mig! Känns gött att ha en fast tid nu för det så man vet vilket datum man ska se fram emot. Innan hade vi bara snackat om ungefär runt vilken månad jag skulle komma. Snackat lite med Östi iaf och han sa att vi ska köra hela tatueringen på en gång. Fan va gött tänkte jag, så tänkte jag igen och ändrade min mening till, fan va gött men.. aj aj aj! Men de går bra. Sla beställa tid direkt efter tror jag så jag kan göra underarmarna med det jag ska göra. De gillar vi :)

Nu är det dags att åka hem. Ska laga mat med mamma. Blir ju kött, pommes och bea-sås då ;D Det är då fasiken aldrig fel!!


// Linda

Kommentarer
Postat av: jossan

På min födelsedag :P

2009-10-23 @ 14:00:05
URL: http://j0ssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0