You give me fever like I've never known

Febervärkar har jag i kroppen. Ena stunden fryser jag, andra dör jag av värmeslag, som nu exempel, jäääävlar vad varmt det är just nu i bebbs rum. Kyler ner mig med lite cola. Inte nog med febervärkar utan känner även i halsen. Det är då inte roligt. Har ju inte sovit så jättemycket när de varit mycket jobb, tidiga mornar och sena nätter i helgen. Kroppen kanske återhämtar sig nu? haha nej jag vet inte.

Sov nästan hela bussresan hem från Stockholm som tog 5tim och 30 min. ujujuj... Man blir sliten av att resa. På två dagar har jag åkt taxi, tåg, buss, båt och även flygit. Vinglade som en idiot på båten i lördags. När man uppträdde såg man hela publiken som flyttade sig fram och tillbaka. Va ganska vågit på sjön. Folk sa att fredagen hade varit lugn med vågor, men då slog de till på lördagen. Jobbigt för folk som inte klarar av när det blir för mycket sånt där. Jag har inga problem med det, men det är ju jobbigare om man sitter still. Så folk som har proble måste ju också tycka att det är skänare att exempelvis gå runt, tycker jag iaf, plus att jag tycker att det är ganska kul ändå :P Va lite roande att se alla på dansgolvet dansa åt samma håll fram och tillbaka :P haha.

Nu ska jag tycka lite mer synd om mig till en skräckfilm
Stay Alive. Sett den? Handlar om ett dataspel. Dör du i spelet, dör du i verkligheten. Sett den tidigare och hittade den på bergvik förut till billigt pris så den fick följa med oss, mig och min love. Filmen är baserad på den sanna historien om Elizabeth Bathory. Till filmen köpte vi massa götting (godis) och dricka. Har även sett på Heartbreak Hotel, som gick 21.oo på TV 4, riktigt roande film tycker jag! :)


Se den!

 

Nej nu ska jag gosa ner mig och bli lite rädd innan ögonen slås igen, vill inte bli sjuk nu juuuuu!! Då kommer mamma och bebb få ta hand om mig :P haha. Nejdå, men vi får väl se om de är bättre imorgon eller ej.



// Linda

Kommentarer
Postat av: Dennis Rigestam

jo den filmen är riktigt bra tycker jag, älskar skräck å thrillers hehe synd att dem nya skräcken inte är så bra bara men men man håller sig mest till gammal skräck hehe men men ville bara säga att jag älskar Fest hos mig just so you know hehe ;D

2009-12-04 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0