Oj vad länge man sover ibland

Vaknade några minuter över 16. Oj tänkte jag när jag såg vad klockan var, vi som tänkte att vi inte skulle sovit längre än till 13.oo men men ibland måste man få sova ut ordentligt :) Efter att ha mått så jäkla dåligt igår när jag vajnade var det nog bra att jag sov ut idag. Usch va konstigt jag mådde igår. Men igår kväll på jobbet var det ett jätte lugnt pass så det va skönt faktiskt, och klockan gick jätte snabbt ändå. tack och lov.

Nu är jag hos min älskade, fick ett gulligt sms av honom igår när jag va på jobbet, då blev jag jätteglad :) Efter jobbet då så går vi alltid baokom huset där chefen har sin bil då, så tar vi alltid en cigg och snackar om kvällen eller det som passar oss bäst, kan säga att i fredags var det Stephanies (min chefs) bil som var vårat samtalsämne. Man kunde ju nästan inte göra något annat än att skratta med henne och hennes planer. Takidas ljud åkte ju in i lastbilar osv, när ena lastbilen skulle backa eller något, fick inte det klart riktigt, men den körde iaf, så fastnade den i Stephanies bil, som drogs med och sedan lossnade. Rutan och kofongarn var åt helvete nu. TACK TAKIDAS GUBBAR tänkte Stephanie, som vi sedan snackade med om lite planer om att köra in i lastbilen tillbaka i full fart och säga att man är kvitt sen, eller kanske hugga en kniv i däcket? Vi kom överens snabbt om att inget av det var en bra idé. Bilen är ganska liten och skulle förmodligen inte göra någon skada på lastbilen, och sätta en kniv i däcken trodde vi bara skulle flyga ut igen, dom monster däcken :P haha, men fantisera får man ju.

Nyss snackat med pappa i telen också,
han skulle kika om de fanns något jobb till Krikke hos en person imorgon. Skit bra det ju, jobb vill vi ha både han och jag så :) Trivs hur bra som helst på min praktik meeen vill hellre ha ett jobb, vilket är ganska förståligt.

Nej nu ska jag ut och ta en cigg och bara njuta lite av tiden som är
, inte regnet dock. Fasiken att de måste bli fult väder hela tiden. Nu får de ge sig och bli lite kallare. Inte än, men om 3 veckor kanske, jag vill ha snö på julafton!! Och det är jag nog inte ensam om skulle jag tro. Hur mysigt är det inte med snö på julen. Så kan man dra lillan i pulkan utanför huset hos moster. Om hon tycker det är kul vill säga. Vet inte om Emelie gillar pulka än, men det borde hon väl kanske göra. Aja skitsamma, det är sånt som märks. Nu ropar det taskiga vädret på mig.


// Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0