Nostalgi

Jag har nyss rensat bort massa gamalt från förrådet. Gick nyss igenom gamla gosedjur och annat dret. Hittade en gammal dagbok. Helvete vad jag skrattade. Hade skirvit för 10 årsedan. Till och med klockslaget när jag började skriva hade jag skrivit upp. Kollade igenom massa gosedjur och kom på massa roliga minnen med många av dem. Några av dem är 2 björnar, en gul och en rosa. De pratas de om än när Josefine Andersson får säga sitt om att hon tyckte jag va lite ego när jag va liten. Hon fick alltid ha den gula för jag ville ha den rosa. Men klart, det va ju mina björnar ;) haha.

Hittade min rosa tusenfoting. Hur söt och älskvärd som helst än idag. Dock tyckte jag hans skor var lite lortiga så funderar på att sy nya :P haha En dag om/när jag får barn kommer den passa perfekt i barnrummet (om det blir en tjej). Hittade även en annan mjuk sak som skulle va fin i ett barnrum. Den ser helt ny ut och hade naturliga färger. Skulle vara jättegullig vid barnets huvudkudde kanske? :) haha. Aah, jag hittade iaf saker som jag inte hade hjärta att slänga. Som de två jag skrev om nyss (björnarna ska slängas om du inte vill ha dem josefine? :P du fyller ju år snart ;) haha). Jag kunde heller inte slänga mina ääääälsklings tofflor som jag hade när jag va liten. Blå/rosa hundar med trasig svans för att jag dragit i dem för mycket. Underbara är dom! :P Ingen nytta att spara dem egentligen men..  men men :P

                 
                                       Från releasefesten (Ge mig lite mer)
                                              Mitt gulliga fan :D haha
<3

Nyss käkat krikke-pizza. Är en aningens mätt för att uttrycka mig på rätt sätt. Jag köpte hårfärg idag som jag ska dra i håret snart tänkte ja. Ska göra något mer med håret men det får bli imorgon så jag kan tvätta ur lite överskottsfärg. Om jag inte jättegärna vill lägga i den andra färgen i håret sen. Vi får väl se. Ska först och främst få fram kraften att dra i den (brun)/Svarta. (den blir svart).

Och gissa om jag råkade få med mig en kompis hem från affären idag. En kompis som gärna sätter sig på magen men, den var jag värd :P Chokladboll, mumma!!


// Linda


Words.. :)


Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

HAHA, lite synd att slänga våra minnen :P HAHA, men nej tack, jag vill inte ha dom ! Puss

2009-11-12 @ 07:32:16
URL: http://j0ssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0