Whisper to me, softly..

Idag ska det blir bio! :D Bröllopsfotografen står på schemat. Igår på 
jobbet fick jag höra från kickan att den är svinrolig. Så nu har man bara
hört bra saker om den. Bra det!! :)

Igår på jobbet blev det inget Manson smink eller kläder
. Jag hittade inte de kläder jag skulle ha så de sket sig. Men men så är de. Istället då så gick jag och skar halsen av mig. Ramlade in i massa spindelnät som fastnade på mina armar och ben. Dock åkte det av efter ett tag för varenda lapp fastnade i spindelnätet så folk fick dra sin lapp ifrån mig. I början va det ju kul men sen blev det lite tjatigt, speciellt om man skulle försöka va lite snabb då. Nej ingen bra idé så spindlarna åkte av och med följde nätet.


Några underbara heta brudar som jag jobbar med ;)
Här är ju till och med spindelnätet kvar, men syns dåligt.



Grrrrrr..

Det fanns många snygga utklädda på fabriken igår. Vi hade en häxa, bra målad måste jag säga för jag såg inte att det var tommy i baren förens han öppnade munnen, då fattade jag att det var han. Mycket tack vare att han är norsk. Jobbigt sånt där när de är så utklädda så man inte ser vem människan är :P haha. Vi hade jokern, fler häxor, katter, poliser, sklett vakter, djävlar, KICK, pirater, avskurna halsar, sår och rinnande blod! Bara jag som tycker att KICK märkte ut sig? Ni ska få se bilder ikväll. Måste säga att personen "jag" var väl inte allt för vacker :P hahah.

Touch my tears with your lips, Touch my world with your fingertips 
We can have forever, we can love forever!



Sweet like sugar. Hot like fire. Love like nothing else.


Nej om man skulle äta
och göra sig iordning lite kanske!
Vad ska ni göra idag?



// Linda

ps. I LOVE YOU !!!

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis fina linda & krikke <3

2009-11-01 @ 14:36:20
URL: http://emmibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0