Hello

Kikade in här en liten snabbis. Ska strax hoppa in i duschen och sen bege mig till Ida för litte mys tror jag. Har varit i skolan idag och sen en sväng på stan med Johanna som kommit hem från USA nu. Vi tog en liten runda i mitt i city, jag hittade en söt klänning jag gillade och det va rea i hela butiken så den fick följa med hem. En spetsklänning, skit snygg tycker jag (lägger in kort senare, hittade ingen på nätet). Efter det satte vi oss och tog en kaffe och babblade. Kul att träffa henne igen, är ju inte varje dag man ser henne, sen att hon har lite äventyr att berätta om varje gång är ju alltid kul att lyssna på, Idiot, rolig helg menar jag :P haha Hon berättade lite om sin helg som fick mig att skratta lite åt henne, men hon skrattade hon med.

Nej måste in i duschen nu så jag kan bli klar någon gång och åka till Ida.

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0