Batman Begins

Den är på TVn och den tittar jag på just nu, men tror jag ska stänga av TVn och dra på lite Tre Kronor istället. Behöver en dos av det tror jag.

Imorgon efter jobbet ska jag till mitt andra jobb, fabriken. Ska kika runt lite i Leklandet med Linda. Ska nämligen hålla i en 5-kamp med en grupp på 9 personer, på lördag. Ska få se vilka grenar det är och vad som ska göras på varje gren. Kan nog bli kul :) 5-kampen är 18.30 på lördag och håller på i ca 1,5 timmar. Jag börjar jobba 22.00 i garderoben. Det betyder två timmar man inte kan göra ett skit på ungefär, tills jag börjar igen. Kanske kunde byta tid med Johanna så blir det bara en timme iaf, och det är betydligt bättre.


Nej nu ska jag springa ut på en cigg och sen se TK.
Förövrigt har jag ätit smörgås med julskinka på idag igen. K's mamma köper hem och ojojoj va gott det är. Riktigt smälter i munnen. Mumma.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0