Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma efter ett pass på fabriken. Min rygg är död, dock bättre nu än förut, men fortfarande död. Det tar på en att bära och hänga jackor, tro mig. Va en lyckad kväll på fabriken iaf, nöjda och glada gäster som var på en bra konsert med Takida och Sonic Syndicate som förband. Sonic va svin bra. Takida gick också hem märkte jag, inte bland alla då man faktiskt är ganska trött på musiken. De va bättre förr tycker jag. Men men så är de.

Nu ska jag hoppa i säng. Funderar på att dra på en film först dock, är trött i kroppen men inte sovtrött direkt. Får se om de blir film eller bara TVn kanske. Blääää.. Nej nog med ord. Sängen lockar mer just nu. Säger som kusin Johanna, sängen är nog den bästa uppfinningen, hur skönt är det inte med en säng, täcke och kudde? Slappt, varmt och massa mys, göttit.. Godnatt.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0