Trams!

Ja just nu sitter jag hemma i sängen och kollar på Trams filmer.  Haha dom killarna är fan inte dåliga alltså. Väldigt roliga! :) Förut då. Va hemma och slöa efter träningen. Tänkte att jag skulle göra något men blev allt mer trött så funderade starkt på att va hemma bara. Men så snackade jag med Lina o dom skulle ut så jag hakade på dom. Nykter va jag dock. Körde ju. Så va inne på arena en stund. Va inge kul alls, men Lina och dom skulle in dit så. Snackade iaf med JK efter en stund och han satt på ankan med shippe o co. Väl där inne så va det ett live band. Hur bra som helst. Go musik och roligt sällskap. Har lite dåligt samvete för att jag drog från Lajna men hon klarade sig allt med sina kompisar och en bartender :P haha. Träffa ju min älskade lilla Josefin på ankan också. I vanlig ordning va hon i full fart överallt. Vilka danser hon bjöd på. Ojojoj :P haha. Imorgon har jag massa jag vill prata med henne om o se hur många gånger jag får höra "neeej jag vill inte prata om det haha" Haha, så jävla rolig :P

Satt på msn och snackade med Nina förut en stund med, innan jag drog ut. Va kul de. Saknar morsan :P Hon är så go så! Så roligt att hon och Rolf kommer på onsdag!

Nej nu ska jag snosa ner mig under mitt täcke och se klart på Trams Live. Efter det ska jag nog glo lite tatueringar innan ögonen ska slås igen. Om jag orkar. Träffa Lars på Ankan också. Ska gå in till han någon dag tänkte ja och snacka lite tatueringar. Ska se om han kanske ska skissa upp något åt mig. Får ta med mig lite bilder och visa lite idéer osv. Gött ändå att få uppritat från skräääääätsch. Oh ja.


ooooooold pic,
miss you cute stupidooooo..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0