Ny design klar, och jag är helnöjd!

Ja, denna gillade jag. Blev en M.M skalle också. Tycker det ser jättebra ut! Tack så mycket manne för designen. Jätte snällt och bra.

Nu har jag käkat. Mätt som en Linda som nyss har käkat? joo.. Sitter och kollar lite tatueringar. Vet ju exakt hur jag vill ha men måste få det uppritat. En till (som är två) vill jag cokså ha men är osäker på om jag kommer ångra mig. Fast det är jäkligt snyggt men många har det. men men vi får väl se vad det blir. Vore ju ändå.

Nej nu ska jag lägga mig och glo på tv en stund tror ja. Får se om man hittar på något sen kanske. Ska ta mig en lång och skön dusch iaf. Sällskap vore. Oh jaaa.. Från det ena till det andra rakade vi av allt hår på krikke igår typ. Han har litte kvar men inte mkt. Blev en kort mohikan på han. Han passar ju fan i allt den där gossen.






Kommentarer
Postat av: Anton Linder

Inga problem :)

2009-05-12 @ 19:37:33
URL: http://alinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0