Lina Noleryd gör intrång

jag måste bara få känna på hur det är att skriva i en blogg igen. så fruktansvärt länge sen jag skrev blogg.. efter mi flytt o allt så orkade jag inte ta upp bloggandet igen för det tog sån tid innan mitt internet fixade sig och  nu har jag inte tid längre för det är så sjukt ymycket i skolan o i dansen. (UNDER YTAN PRÄMIER SNART!) smygreklam i lindas blogg- bra där!

Men men, här sitter jag o linda och gör oss iordning för att ta oss en tur nere på stan o bara kolla läget på alla fulla goa människor som är ute o roar sig! blir tidig kväll för mig o linda agerar chafför åt kusin vitamin!

Nu ska jag göra min gurka, Linda Rangfeldt sällskap igen och snart gör vi staden osäker i nyktert tillstånd (om det nu går? ) men lyckas vi inte idag looovar jag att vi gör det imorgon, inte fullt så nyktra dock..

Ha en bra kväll allihopa.

Elena Renhult, vi saknar dej ditt offer, Muppen och Spåttis (kärt barn har många namn)




"Bananen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0