Lina, min stjärna.

Henne ska jag träffa snart. Hon är på stan nu och käkar glass den jäveln! Yammi. Men jag fick iaf min pizza igår tjock som jag är ;) Haha. Nej nu blir det en cigg och göra mig iordning för att sen kidnappa min lille tös. Blir kul de! Som vi har längtat ;) haha.

Ellen, kom ihåg nu då att står det förhyrda platser 7-18, så är det 7.00 - 18.00 och inte plats 7 till 18. Så det spelar ingen roll om du står på plats 73 ;) Hahah, så jävla rolig är du! Lite synd om dig för p-boten faktiskt men fy fan vilken grej att berätta för barnbarnen ;) hahaha.  jag och Lina gillar!

Ni har väl inte missat nya musikvideoon?
(se inlägget nedanför)





Kommentarer
Postat av: Miranda

du är en stjärna grukan :D oh ja vad vi gillar ellen och hennes tokgrejer :D / Lina

2009-05-28 @ 17:42:13
URL: http://miirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0