Latar mig i min säng och det är underbart!

Igår satt jag hemma till typ 01.oo sen kom christian och co. och hämtade mig
. Blev lite bil och så. Åkte till någon fest i skåre typ. Va väl inte allt för kul för de va typ inge folk där. Jag tyckte mest de bara va drygt och ville åka. När vi väl åkte fick jag höra på skitmusik ist :p Haha nejdå de va helt okej.

När jag kom hem ramlade jag in i sängen. Va trött som en liten gås. Va skönt att kurra ner sig under täcket vill ja lova. Och ville då inte gå upp idag men duktig som jag va blev det upp o göra mat. Gott va det. Nej nu ska jag hoppa i lite myskläder för att sen åka med mamma och handla lite. Ah, igår shoppade vi. fick med mig en riktigt snygg/söt tröja från barnavdelningen på kappahl. (Haha jaaa Johanna jag vet :P)

Imorgon bär det av till nyköping för att tävla i SM :D
Bebis ska med också. Kul de :)


(Ja jag såg att jag stavat fel på kappahl. gick lite snabbt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0