Kiss my lips

Halvligger i mig säng. Helt slut efter en dag med upp och nedgångar. Har alltså varit i Nyköping och tävlat i SM. Efter många nedgångar, tävlade vi oss till en 8:e plats. Vi är nöjda och stolta äver att ligga 8:e bäst i sverige i vår grupp och 2:a bäst i vårt distrikt. Vi har haft två skadade på ca 1 vecka. Det tråkiga var att Tirra stukade sin fot ca 30 min innan vi skulle tävla. Så mycket gick bort osv men vi gjorde vårt bästa och fick bättre placering än väntat! :) Tjejer, jag är stolta över er, över oss!

Jag funderar på om jag ska se någon film innan man ska sova kanske. Är sugen på något. Oboy tror ja. Coco pops med mjölk? Popcorn? Nää, inget kanske. Buhu. Jag är trött men inte sov trött. Kom till mig hun? Nej nu ska jag nog sätta på den där filmen. Vilken det nu blir. aaah jag är bara flumm känner ja :P Naaajt då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0