Jag har en sak att berätta!

Det är så här att när jag va i Halmstad så hade jag en otroligt rolig natt. Sov ingenting. Försökte men kunde inte så satt uppe med en kompis och bara skrattade åt allt och ingenting. Jag läste samma tidning säkert 3-4 ggr när jag fick tråkigt. Gick ut och frös och tog en cigg. Beny och några till skateade i ett garage på gården. Kl va väldigt mycket när dom fick för sig att göra det. Hur som hellst så hade de ingen kamera. Men det hade ju jag. Mmm precis... HADE. Beny eller någon av de andra han skateade med la den någonstans i huset. Men när jag morgonen efter letade igenom fan nästan hela huset fanns ingen kamera. Kommer bli synd om dig beny om du inte fixar detta!!!!

Idag då har jag shoppat lite med mamma. Köpte en tröja, ansiktskräm för dag och natt, en deo som jag ville testa, den luktade gott :P också köpte jag lite sminkborttagning. Lite behövliga saker. Gött med nattkräm nu också. Tack för det mamma. Allt köpte hon inte men lite ville hon skämma bort mig ;)

Aaah, blir nog ingen shoppingresa med johanna i veckan heller. Får ta det någon annan gång. Är ju iofs bättre de också så.



Vet ni vad.. har så mycket jag skulle vilja säga.
Men tror nog det är bäst jag är tyst bara. Gynnar nog oss
alla skulle jag tro. Men man vet ju aldrig vart morgondagen tar en.
Inte sant? du som "vet" allt.....


Skulle lägga in lite bilder från förra personalfesten, men det krånglar så får lägga in dom sen.
Även min logga....
Linda Rangfeldt


Kommentarer
Postat av: Emma

kommer du imorgon? :D

2009-05-05 @ 12:00:03
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0