Jag gör det nästan varje gång.

Så fort jag ska logga in på bloggen så skriver jag väldigt ofta som inloggningsmail   - Blogg.se. bara för att jag sitter och tänker på det eller kanske för att jag nyss skrivit det i sökrutan för internet. hmm ja vem vet.

Nu är jag iaf inloggad och här är jag. Har dock inte så mycket att säga ändå känns det som jag vill skriva av mig lite. Kan skriva lite om va jag sett, och det jag sett är nya videon. Den blev faktiskt väldigt bra tycker jag och de andra som fått tjuvkika lite på den. En helt annan mot videon till fest hos mig. Denna blir, man ska väl inte säga mognare men den känns ändå mognare. Men kan va för den nya låten som inte är lik fest hos mig heller. Nytt sound. Vi trivs.

Ellen är nu i vingåker den busen. Hon sätter upp en musikal på en skola hon jobbar på. Duktig som hon är tror jag det kommer bli väldigt bra. Den vill jag se, så jag tänkte jag skulle gästa dom när den är klar. Kan ju va spännande!

Nej, jag har inte så mycket att säga. Sitter med K på msn och pratar om töjningar.  Är ju dags att jag tar tag och töjer mer nu. Inte gjort det på ett tag. Slö som jag är. Nej jag har faktiskt inte tänkt på det. Dom ska ju inte töjas mer än 10mm. Men det är några mm kvar om man säger så. Men det kommer bli nice. Älskar mina tunnlar jag köpte i sthlm :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0