Vän och störobjekt. Vilket ska bort?

(text borttagen) Jaa, man får ju tydligen inte skirva vad man vill utan att folk ska ta åt sig.  Men som sagt, det är inte jag med problemen. Då en annan person (som det inte handlade om) började dra in annat folk i vårt bråk så tänkte jag bara säga att det där med kompis osv.. Alla jag snackat med tycker som jag. Så jag vet inte riktigt vad människan kokar ihop :S Men men. Skitsamma :)


Snart ska jag dra iväg på träning. Är riktigt roligt nu faktiskt :) Längtar hell ur mig tills lördag då det är tävling!! Ska bli så sjukt roligt. Det är något av det roligaste man kan göra fanimej. Så ni som ej testat cheerleading och tävlat i det har veeeerkligen missat något om ni frågar mig och resterande av tjejerna/killarna i sverige som tävlar. Fan va kul!! Adrenalin-kick för hela slanten! GAAAH! :D

Nej nu ska jag klä mig för träning o sen dra iväg. klockan börjar bli mycket nu.

Fick du böter babe?






Kommentarer
Postat av: Tompa

Härlig låt, och härlig jäkla låt ni gjort, inte alls min stil, men den har fastnat på nåt sätt.. :) ha de king tjejen.

2009-03-18 @ 17:51:01
URL: http://www.metrobloggen.se/infashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0