Ska det verkligen vara såhär?

Jag känner för att lämna landet en stund. Pappa ska åka till Thailand den 31:a mars han. Fy fan va skönt. Drar iväg med Jessica, hans fru. Uh va han ska få shoppa åt mig då. På prat om shopping. I fredags gick jag och mamma på stan och shoppade lite. Efter en kort stund joinade Josefin oss. Det va trevligt. Köpte lite kläder och tog sedan en fika för att sen shoppa lite till. Blev inte så mycket. två tröjor och en klänning för mig. Jag och mamma sa att vi skulle shoppa mer nästa månad ;) Vi ska iofs ut nu i veckan och handla lite, men det är ju till cheerleadingen det. Kan vara bra och ha allt så jag är färdig för tävling sen.


Funderar på om man kanske ska dra ner till bergvik och köpa hårfärg. Har dock inte bestämt mig för vilken färg jag ska ha. SAknar ju det svarta men mörk mörk brunt är också fint. Nästan så det är svart. Gillar jag också. Men saknar även det svarta med slingorna. Hmmm... äh. får se va det blir.


Nu ska jag betala räkningar för att sen bli helt black.. Kontot skriker eko. Usch.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0