Min säng är..

The shit!  Den är alltid saknad när jag är bortrest osv. Nu är beck slut också. Så jag tog datorn igen. Vad ska man göra tro? En till film? Jag har ju inte sett klart på Changeling. Den måste jag se klart sen. Den verkar så jävla bra.  Blir nog att se Walk Hard också. Krikke rekomenderade den filmen för ett tag sen men har inte sett den än. Men vill se någon mer. Har ju sett nästan halva changeling. När filmerna är slut så lär jag ju ändå inte kunna somna.


Någon som vet en ny bra film? TELL ME!



Helt otroligt va tankarna flyger om kvällarna. Jag är så splittrad just nu.
Jag vet vad jag känner och vad jag vill.. men jag vet ändå inte vad jag vill
med en annan sak. Detta är blää tycker jag.
För du är mitt hjärta. Så nu
skiter jag i detta och glor film ist. Eller nu är det andra avenyn. Träffade
ju han som spelar Marcus, sist jag var i Gbg. Trevligt trevligt. Nej nu ska
jag knapra på något. Suget om frukt och grönsaker va stort idag faktiskt.





JAG VILL TATUERA MIG NUUUU!!!

1 av 7 - Alltid med mig..
 

1 av 7 - Forever love (för två) / Dead love (för de två saker -06)



1 av 7 - Min arabiska text i nacken.









Kommentarer
Postat av: Amela

Hej!



Jag sökte på "arabiska tatueringar i nacken" och då kom ditt kort upp! Som är riktigt snyggt, för del delen! Jag ska också tatuera in något i nacken, så jag spanar efter någon fin text eller ord.. Vad betyder det du har? :)

2011-09-18 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0