Jobbigt men gårdagen gjorde mig väldigt nöjd!


Igår va jag med Caroline o co då hon snart fyller år så vi va och käkade mat osv. Mycket trevligt. Drog sedan till Nöjesfabriken för att skak lite rumpa. Väl där inne träffade man roligt folk och mina älskade vakter :) haha. Så jäkla roliga. "Nej men är lillrumpan här idag" hehe. Roliga. Träffade ex tobbe min gamla granne. Det fyllot stod och hängde i rockbaren som vanligt ;) Sen träffade jag gamla klasskompisar, Daniel från kil, haha rolig kille de. Skratta väldigt väldigt mycket åt vissa saker han sa :P haha. Va och retades lite med Tommy i baren osv. Det va kul. Caroline och co försvann i slutet av kvällen då jag, peter, robban och jk skulle dansa. Försökte även hjälpa Robban med en diss men han va som ett plåster på bruden robert ville ha dför sig själv. Frågar ni mig va killen en liten sliskig sak bara med noll respekt. Bort med båda dom där. Robban du förtjänar något bättre! Speciellt när hon håller på sådär!

Kvällen igår va alltså helt okej men blev ganska tråkigt på nöjes. Va inte så jätteroligt folk där. (förutom dom jag skrivit om. Dom är roliga dom!)  Skulle dragit Ankan ist. Men då vet vi ju det till nästa gång ;)

Fick nya tröjor på nöjes. Hur mysiga som hellst. Fanns dock bara en storlek och det va L så mormor får sätta gummiband i midjan så den drar ihop sig lite. Me like.



I miss you.
Mat nu. hej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0