Changeling

Somnade igår när jag kollade på Walk Hard. Den verkar inte så jätterolig än så länge men har ju bara sett halva så ska inte förhasta mig riktigt ännu med dåliga kommentarer. Changeling då. Fy vilken bra film! Gripande djup och helt underbar. Man får se en mor kämpa för sitt barn och stå på sig för vad hon vet sig vara sanning och vad som händer bakom allt prat och lögner. SE FILMEN NU om du ej redan sett den. Mycket behaglig film att se då den är mjuk på grund av moderskänslorna, hård på grund av vad hon får genomlida, djup då en är otroligt gripande med nästan varenda scen.

Changeling    -   får 1 2 3 4 5 av 5 i betyg!








Kommentarer
Postat av: Emma

Den måste jag se :D Jag har den på datorn!

2009-03-10 @ 19:15:19
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0