Bilddagboken.se

KICKSWEDEN heter vi där. Jag och Ellen har en ihop för Kick, men blir nog lika mycket privat som turné bilder. Jag la in bilder idag för första gången. Min debut. Aldrig användt bdb innan. Men nu så. Tror jag kommer trivas där. Kul o lägga ut bilder. Men ni som har och inte har BDB välkommna in och kika på både privata bilder på mig och Ellen, samt bilder på oss som KICK.

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0

Är det inte något annorlunda med mig?
Ska jag få det fixat? hahah








Kommentarer
Postat av: Anonym

got damn vilka bröst

2009-03-11 @ 18:54:33
Postat av: Emil

Ja eller hur dom ser ju skit stora ut, dom skulle men vilja ta på

2009-03-18 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0