Barnavdelningen.

Ja visst. Jag och mamma va på shoppingtur i lördags en liten stund. Jag som då sett min kusin på jobbet dagen innan i en mycket snygg kort tröja, blev genast kär. Ja klart jag skulle ha en sådan. Vart hade hon då köpt den tro. Jo inte mindre än på barnavdelningen på Lindex. "Det är på barnavdelningen man fyndar" fick jag som svar. Och så lätt som det va sagt låg det en sanning i det då Tröjan kostade 149kr. Köpte även ett gulligt armband och två hårband som va flätade i läderband. (Se bild längre ner) Idag kom även ett paket på posten. Det ligger dock kvar på ICA men det ska hämtas senare. Där i ska det ligga en klänning och ett par höga skor till mig som mamma så snällt beställde till mig i Januari. På tiden att det kom nu. Lägger ut bilder på det senare ikväll.

Ikväll efter mammas jobb ska vi även dra till Bergvik för att köpa en film till mig. Hittade nämligen filmen BLOW igår. Har letat som en dåre efter den i olika butiker. Igår fann jag den. Jag har ju filmen på datorn men vill ha orginalet då det är en film med Johnny Depp. Så den ska ner i samlingen. Va kan det vara nu tro? har 3 boxar (3 säsonger) Med 21 Jump Street, sen har jag nog 18-20 filmer med han. LÄNGTAR tills jag får lägga ner Pirates Of The Caribbean 4 i "samlingen". Usch va kul det ska bli o se den när den kommer. Har endel J.D filmer kvar att köpa men jag tar lite i taget :P haha. Sen när det är ngt så brukar mamma kolla vilka filmer jag inte har så köper hon en ibland sådär i present till mig inimellan. Gillar min mamma jag ;) Haha låter jag bortskämd? Det är jag inte. Tro mig!! Nu ska jag äta mat för att sen dra ner och hämta paketet.










Kommentarer
Postat av: Ida

Ser att du gillar Johnny Depp :) Han är grymt bra!

2009-03-16 @ 16:24:47
URL: http://idajpettersson.blogspot.com
Postat av: L

OM han är ;)

2009-03-16 @ 17:41:06
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0