7 timmars sömn och..

Inte det minsta pigg? :S Jo då.. men skulle kunna somna igen om jag la mig. Men det ska jag icke. Jaja. Jag satt och tänkte på mitt samtal med Malin igår. Sa till henne att nu har shoppingen verkligen stigit mig åt huvudet. Jaa.. alltså nu får jag shopping sug som jag får sug efter en cigg ungefär. Vill shoppa hela tiden, och när jag väl gör det så blir jag lycklig av att komma hem med påsar och nya kläder, skor, accessoarer, väskor m.m.. Jag får ju ´lägga band på mig själv men skulle jag ha ett kort med no limit skulle det gå varmt just nu. Älskar alltid att shoppa men har mina "farliga" perioder :P Jag vill ha en ny skinnjacka också. Min funkar något år till men sett en som är fruktansvärt snygg från Chicy. Hittade även ett par skitsnygga byxor, en kjol jag är helt förälskad i som jag är med och tävlar om i en annan blogg. LindaBlom 




Idag ska jag sola med mamma tror jag. Jag ska sola iaf, så hoppas hon följer med som vi sa igår. Trevligt o ha lite solsällskap.. Iaf till och från stället :P haha. Åker till Freesun och solar. Det stället är bra och där har jag solkort som jag fått. Ska även träna ikväll, skööönt!  Jaa.. det är skönt och hur kul som hellst.Försökte få tag i Tirra nu ang en grej men ingen framgång med det. Får försöka senare. Nej nu ska jag gå ut till mamma och kolla om hon ska med och sola eller inte.

Hörs sen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0