You don't turn me off, i will never fail!

Sitter i min säng och... har nyss fixat in lite musik på mobilen. Nu ska jag bara tömma kameran så är allt klart för ´mig att resa. Pappa hämtar mig ca 10.15. Då menar ja alltså pappa, Jessica och Robin. Ska bli så fruktansvärt skönt att åka ner. En sak som ni gärna får göra är att hålla utkik på KICK's bilddagbok (nick: kicksweden) när jag är borta då jag kommer updatera där varjedag med nya härliga bilder. Kan inte lova tid osv när bilderna blir inlagda då jag ska låna min kusins dator och han ska ju jobba endel så jag får helt enkelt låna den lite när han är hemma :) Om det skulle skita sig någon dag så har jag en till som ni vet som kan lägga in bilder så gott hon kan. Hon ska på husvagns semester. Men men tillbaka till min kväll. Har packat endel. Fast nu blev det mycket linnen osv som jag vet att jag missbrukade sist jag va utomlands. Nej inte missbrukade men nästan. Mamma tog ur mitt löshår, sen blev det en cigg med jossan och sen in för att packa klart. Kl 03.00 insåg jag att jag inte hade några cigg och för att slippa krångla imorgon åkte jag och lill-jimmy iväg och köpte cigg, snackade Twitch och ac/dc. Jag skämta och frågade om han hade någon Twitch gömd till mig men det hade han inte men att den riktiga hade vart i sverige förra året. Va ju tråkigt att man inte visste det då. Haha okej, jag visste väl knappt vem han va då men ändå. Lite visste jag ju då jimmy är cross tokig.

Vad hände... i torsdags? Herregud va det bar iväg. Trevligt sov-sällskap fick man iaf :) Haha vilken chock ja fick när jag fick höra att jag inte skulle sova hemma :P haha. Vet dock inte vad som hände underkvällen. Jag fick inte i mig alls mycket men berusningen blev lite mer än väntat så att säga. Träffade Börje's andra bror för första gånge också. Det va trevligt då jag tyckte om hans bror väldigt mycket som människa när han levde. Saknad är du Börje. Och Cina, mamma nr2. Dig tänker jag på dagligen! Kan fortfarande inte fatta att du är borta!! Love to you Cina och Börje.

Nej nu ska jag... fortsätta tömma min kamera så jag kan sova någon gång. Hoppas ni får det bra hemma i sverige. Kommer sakna mina nära och kära. Ni vet vilka ni är och jag älskar er! Ringer några av er imorgon, ringer jag inte så betyder det inte att jag inte kommer sakna er men finns en person jag lovat att ringa ikväll men glömde så min älsk ska få det samtalet imorgon! Lina pratar jag om ;) Och några till :) Men som sagt, ha det sjukt bra! Händer det mig något så ska ni veta att jag Älskar er otroligt mycket! Även dig k. PUSS på er! Sakna mig nu ;) hehe..



Jag och Börjes bror Ronny i torsdags på Hörnet!



En sen torsdagsnatt eller ska man säga tidig fredags morgon? Sov dags va det iaf.


Kommentarer
Postat av: T-fanboyyyyyyyyy

Hej linda, va fin du är :)

2009-06-21 @ 06:21:04
Postat av: Ronny

Ja du valde ju bild som man såg hyffsat normal på iaf :=

2009-07-01 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0