Mycket rolig helg!

Började med lite party i fredags, med några från jobbet + fler grabbs. Va mycket trevligt och kul :P De va rätt lugnt från min sida iaf. Eller va säger ni? ;) Min godbit Lina va ju självklart med, dock hade hon knappt någon röst den dagen heller eftersom hon tagit studenten i torsdags. Det blev tidigt för henne hem medans vi andra drog vidare.

Lördags så va det bara att dra sig upp och åka till nöjes vid 12.00 tiden och klä sig och sminka lite rosa sträck i ansiktet. Hur bra som helst. Gick den där milen och delade ut reklam för Nöjesfabriken + fribiljetter flr kvällens party. När vi väl gått runt allt så kom vi till slutspurten. Det va då dags för att pasera 100m skylten. Johanna och Mirja kutade den sista biten. Jag? Jag kunde knappt lyfta fötterna kändes det som. Hur otränad är inte jag coh ska va en cheerleader? :O Haha, nej men jag hade väldigtfel skor på mig kände ja. Men ack så glada vi blev sen när vi fick se att vi blivit dragna i en utlottning och vunnit en kryssning. Jajjamen, vi brudar drar iväg på en rolig kryssning tillsammans! Fun fun fun!! Fortsatte iaf kvällen med förfest hos jossan och linda. Va ju kul. Hmm,, när jag drog där ifrån låg alla och sov? :S Ah jag drog mig iaf iväg till suck och hade jäkligt kul där, tills kl blev mycket och det blev en tur till kil och hämta krikke sen hem. Lite gött jag somnade då med K. Va rätt sleten :P

Nej, funderar på film och en bit mat kanske? Mår typ illa, kanske är just för att ja måste ha i mig mer mat :P Får styra det.

Aaaahh.. Ledsen är jag också!!! Mitt internet slutade ju funka för ca 2 dagarsen. Så åkte ner till tre idag med Datorn och internet:et. Då tog dom allt ifrån mig så nu får man sitta på mammas dator. Det suger.... :( Kom hem nu min älskling! Saknar saknar saknar!




Jäklar va duktiga vi va brudar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0