Malta part 4.

Jag har inte mycket tid över... då jag måste duscha. men ska säga att denna resan har varit rolig, omtumlande. Prommenad idag för att hitta till robin som tog död på mina fötter då jag gick i skyyy höga kilklackar! Har blåsor under fötterna och på min tå då. Alltså fy fan :P Värdelöst va det! Men har haft kul ute och legat i solen idag äntligen. Brände mig julite först så jag har väl hållt mig undan solen så att säga.

Idag så kommer  det bli... god mat (hoppas vi), fest och massa kramar och avsked till Robin och hans otroligt roliga vänner! Har varit sjukt kul att vara på Malta och en återresa i år ser ut att hamna på schemat faktiskt! Kan säga att denna är ett land för både party och mys. Det passar alltså för de som vill komma bort och ta det lugnt och även för de som är sugna på lite dans och nattklubb. Har hängt det mesta i en bar som heter The Nordic Bar. Mycket svenksar, norskar.. och danskar ;);) Måste erkänna att maten är väl inte den bästa. Vet dom inte vad kryddor är? :S

Aja vi hittade iaf ett jordklot gjort av sten ;) haha. Imorgon går flyget hem. Vi ses där hemma mina älsklingar!


/ L.

Kommentarer
Postat av: Nicke

"shhh, be quiet, . . listen" =) Det jag ville säga är att den nya låten är kanon. Du är ju makalöst vacker, har du någon storesyrra? =) Ha det bra //gävle

2009-06-29 @ 10:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0