Fredag! Ska man vara hemma, mysa med vänner och film eller gå ut?

Krogen är absolut borta från det hela. Inte sugen på krogen alls. Ut kan jag dra men då blire ngnann.stans. Vet inte vad jag vill. Funderar på att dra upp till pappa en sväng också men. Blir nog inget med det idag. Jag är samtidigt så fruktansvärt trött. Frustrerad. bläää... Jag orkar inte något alls. Stanna tiden och fundera vad man ska göra när den startar? STOOOOOOOOOOOOOOOOPPPP... Nää.. trött är vad jag är. Trött på det mesta också. Usch.

Idag kom min kamera som va "glömd" i halmstad. Minneskortet är borta? VARFÖR??? Trött jag blir. Vart ett jäkla krångel med att få hi8t kameran och nu är minneskortet borta. Tråkigt drygt och jävligt irriterande.

Slutar skriva ist. Är bara irriterad och inget bra kan komma ur min mun då. Mycket som irriterar mig just nu. Älskar ngt men samtidigt är det irriterande när man försöker och vill, men känns som de står still.. ledsen blir man typ. Nu slutar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0