Får jag behålla dig?

Can I keep you?...    Det är det mest gulligaste jag sett i en film tror jag. Får mig att tänka på minnen, minnen med dig. Jag saknar det väldigt mycket faktiskt. Alla vet det, hålet i mitt hjärta kan enbart fyllas ut av dig, K. När vi ändå pratar kärlek här då så har jag en kompis som är väldigt glad i kärlek. Vem är inte men kom och tänka på henne, Madeleine. Maddie, henne saknar jag!! Så otroligt längesen jag träffa henne. Jag och Krikke mötte henne och Andreas på bergvik för ett tag sen men blev ju bara snabbt :( Får se till att höra av mig så man kan ses snart!

Jobbade igår. Va helt okej. Blev dock kanske lite mycket lek med vakter osv. Men men. Idag är det saker att göra. Håller på med lite nu, men fick ta en pause och det är ju uppskattat. Har lite saker att kolla upp då jag har fått en idé som jag gärna vill sätta i verk. Men det är massa saker att göra. Det ska mailas till olika länder och folk för att få samarbete osv. Måste även få hjälp på vägen så det ska kollas upp och sätta ett möte för det så man kan se om det kan gå i verk. Jag har ju två idéer som jag vill sätta in i ett. Vilket jag vet kan gå också. Gäller ju som sagt bara att få allt i verk och sen se vart vägen tar en. Men jag tycker det skulle va sjukt kul att dra igång det jag tänkt mig :) Säger inget direkt nu va det är förens jag vet mer eller fått mer klarhet i det hela. Men håll tummarna för mig för detta är roligt :) Iiiiih!! :D



He wants to touch me (Woah), 
He wants to love me (Woah),
He'll never leave me (Woah, woah, oh, oh),
Don't trust a ho,
Never trust a ho,
Won't trust a ho,
Cause a ho won't trust me






Kommentarer
Postat av: sofie

min låt som jag skicka när du blev lite besviken :D meen du skicka fel låt :D

2009-06-07 @ 22:00:32
Postat av: Niklas

BAHH! Du e så jävfla fiiiiin :D

2009-06-11 @ 10:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0