Men vafaaaan!!

Det är ju 24:e imorgon och inte idag :P Haha, jävla skit. Jag har tänkt helt fel. Tänkt som att Public Enemies har premiär idag, så är det imorgon. Men men så kan det vara. Vill gå på den med Kirk. Men han ville även på den nya svenska komedin som kommer i slutet av månaden. Kommer inte ihåg va filmen heter just nu, men den vill jag också på! Uschamejja va rolig den verkar :) Men P E vill ja veeerkligen se också. J. Depp ni vet.

Satt och beställde kort inatt när jag såg på en otroligt tråkig film. Blä va dålig den va. En barnfilm. Kortena väntar vi med spänning. Ska bli kul o se kortet när det blir större :) Inte allt för stort men som ett A4:a iaf :D Ett ska upp i mitt rum och ett i vardagsrummet i vålberg :) Gillar jag det :) Hoppas dom gör det också. haha. Men klaart, det är ju vi favoriterna på ;P Eller va säger du? :) haha.


Yoooooooooou, You're sex is on fire!!!

// L.

Kommentarer
Postat av: Robert

Tja: Public Enemies var sjukt bra har du inte sätt den så se den.. // Robert@etuna =D

2009-07-25 @ 03:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0