I'm Back!

Ja nu va det längesen jag skrev här. men ändring får det allt bli eller vad säger ni? Jag har skapat en mail där jag tänkte man kan skicka frågor eller om man bara vill säga något som ni ej vill ska synas i bloggen på kommentarer. Nu är det inte många som kommenterar men vet att det är endel som läser som sen frågar saker på facebook ang KICK, privat osv. Så jag tänkte att nu skaffar jag en mail där ni kan maila era frågor som jag sen kan svara på här i bloggen. På så sätt kan ni vara anonyma utåt vem som frågat vad. Visst ni kan skicka anonymt i kommentarer också. Men ni gör som ni vill om ni vill kommentera eller maila, för frågor eller bara kommentarer,

Skicka era frågor osv till [email protected]
Skriv skriv skriv. Det är ju hur kul som helst det :)

Nu sitter jag hemma i min underbara säng. Eller snarare ligger. Har jobbat med Lina idag. Duktiga som vi är gick vi inte hem så jättetidigt. Men fanns ju dock inte så mycket att göra. Men några timmar blev det ju. Hade så fruktansvärt ont i huvet ett tag också men snäll vaktchef som vi har gick han och fixade huvudvärkstabletter till mig. Då blev det bättre efter en stund. Äckliga va dom dock. Men bättre blev de som sagt.

Jag hoppas att det blir bättre väder imorgon för jag skulle gärna vilja gå ut och lägga mig i solen. Det vore skönt och jag behöver färg. Vore med en utomlandsresa till och bara slappa och ha det skönt. Men kanske blir en med KICK nu, vem vet ;) Då blir det ju tre spelningar men när vi inte spelar då kan man sola, bada och bara ha det skönt. Inte festa huvudet av sig utan bara slappna av. Skönt det ibland vet ni!

Ni har väl kollat bilddagboken när jag va på Malta? :) Hade jätteroligt hos min kusin. Planerat att åka ner dit igen i september om det går. Får passa på att hälsa på släkten medans den bor kvar i Europa så att säga. Många av hans kompisar har nog redan åkt när jag åker ner men inte bryr jag mig om det. (Folk har frågat om det konstigt nog) Men jag är där för att hälsa på robin. Inte för att träffa nytt folk och få intresse för någon som det varit frågor om. Menar man åker ner till Malta och är med sin kusin. Klart man träffar hans vänner, men man åker inte dit för att leta efter någon. De som känner mig vet redan hur saker ligger till här hemma också så nej tack :) Nu låter det som det låter men ni får ta det hur ni vill.


Vi tog taxin då!! och.....

....min kusin fastna, haha! :)


Nej nu ska jag nog sätta på en film och mysa ner mig i sängen och sova! Sov en liten stund nyss men mina kära kusiner Johanna och Ida ringde och väckte mig. BÅDA TVÅ också :P haha, mina töser! Men skriv frågor vet ja så hörs vi! :D

//L.

Kommentarer
Postat av: Johanna

opps..

2009-07-05 @ 13:20:18
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, ja skickade en fråga till din mail. när får man veta svaren? va det många som frågade? tänkte det va ganska tomt här.



ta hann om dig.

2009-07-20 @ 21:02:05
Postat av: L

Hejhej. det kom runt 15-20 frågor till mailen. nej ingen hit. frågorna svarar jag på längre fram. hade kunnat svara på din här nu om jag vetat din fråga eller vad du heter :P haha. men det kommer så be cool.



ha de.

2009-07-20 @ 21:20:22
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0