This isn't the best time for you to test me..

Ja måste säga att de här tre låtarna är fruktansvärt bra. Hört många bra men de här tre är absolut bland de bättre :). Lyssna och njut, går inte göra annat än så. Länkar er till texterna också. Det är nästan det viktigaste. Att se texterna, läsa och lyssna på låten. Förstå vad som menas.. vad jag menar med vissa delar kanske.. Dessa låtar är mest till för att en speciell person förhoppningsvis ska förstå mer.. Lyssna noga och läs texter.. Jag menar det!!  (kom ihåg att jag sa vissa delar...)

Stick To Your Gun - Enough is Enough. Klicka för lyrics här




A Day To Remember - Colder Then My Heart, If You Can Imagine. Klicka för lyrics här




We Are The Ocean - Nothing Good Has Happened Yet. Klicka för lyrics här



Nej nu ska jag lägga mig och kolla på någon film. Funderar på om jag ska se The boy in the striped pyjamas. Tror att den filmen är ganska bra faktikst. Någon som sett den? Aja skitsamma. får kolla och se om det är något. Men börjar bli ganska trött så tar nog den imorgon eller något. Utomlands med Ellen snart. Bara Ellen och jag! Mysigt det. Slappna av och jobba blir. Ska ligga på stranden som ligger granne med hotellet och poolen. Hur skönt är inte det på en skala från 1 - 100? Ujuj. Skönt att man kan ta dagar då och bara ligga och slöa. Ska ta med ett spel som gick varmt på Malta med pappa och dom. Maxi-Yatzy självklart :) Och kort med blir ju :) Kvällsbada i havet blir ju hur fint som helst det :) Eller vad säger du Ellen? ;) Nej nu ska jag snacka lite mer med E. sen blire sängen.         

//L.

Kommentarer
Postat av: Christian

Tänkte bara tacka för de underbara låtförslagen, de snurrar rätt bra i lurarna vissa dagar nu.

2009-07-10 @ 04:40:43
URL: http://fluffninja.blogspot.com/
Postat av: Godlike

Ja det är tur du har mig som råd med så bra musiksmak, annars tror jag det hade vart med britney spears linda av dig idag :]

2009-07-20 @ 17:24:24
Postat av: L

haha duuu :P ingen brittan linda av mig inte. och jaaa det är väl bra att du skickar bra låtar till mig som jag kan dampa loss till :D haha. någon måste ju göra det. men har varit lite dålig uppdatering med låtar på dig tycker jag nu. Jag vill ju ha mer a day to remember osv!!!! ryck upp dig!! haha

2009-07-21 @ 16:02:45
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0