Man får när man är sjuk!


Ta fram din mobil.
- Okej så...

Namn 7Amelie

Är han/hon kul? -  Ohja ;)

Har du kramat personen? - klart

Minnen med personen? -  Några minnen kan vi nog lägga i lådan :)


Namn 14Anna

Flicka eller Pojke? - tös

Älskar du honom/henne? - ne men tycker bra om henne.

Har du pratat med personen i telefon? - jajjemen. Hon jobbar som bokare för artister.


Namn 22Becca

Har du sänt personen ett sms? - Verkligen, underbara människa!

Är det en tjej? - Ja senast jag kollade

Går personen i samma skola? - Gick i samma klass mellan 6-9


Namn 25 - Berggren

Hur gammal? -  88:a

Bor? - Karlstad

Hatar du personen? - Verkligen inte.


Namn 28 -  Björn

Har du besökt personen? - aa festat där

Är han/hon trevlig? - haha ja

Vad börjar hans/hennes namn med? - B?


Namn 35Calle

Står han/hon nära dig? - Nej inte speciellt.

Har du kramat personen? - Ja klart.

Har du varit förtjust i honom/henne? - Nej


Namn 36- Caroline (kusin)

Beskriv med ett ord? -  Go

Bor personen i huvudsstadsregionen? - Rud/Norrstrand för att vara exakt

Har du sett honom/henne i en dröm? - Nej tror inte det.


Namn 39 - Carro

Första tanke? -  Fin

När träffade du senast personen? -  På nöjesfabriken eller i trapphuset (min gamla granne)

Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - jag fick de av henne.


Namn 68Far min.

Är han/hon kul? -  Han har sina stunder

Har du kramat personen? - Ja då.

Minnen med personen? -  Ja det har jag.


Namn 75Frida

Var träffades ni första gången? -  1:an på gymnasium

Är personen viktigt för dig? -  nej, hon va. nu har jag ingen kontakt med henne.

Sista bokstaven i personens namn? -  kuggfråga igen?


Namn 81Hinas

Flicka eller Pojke? - pöjk

Älskar du honom/henne? - Tycker om honom som vän.

Har du pratat med personen i telefon? - Japp


Namn 94 - Jeanette

Är hon/han vacker? -   Hon är fin tösa.

Känner du honom/henne bra? - Ja, eller ganska bra iaf.

Är han/hon upptagen? - Ja


Namn 103 - Jesper

Är ni släkt? - Nope

Hur är han/hon till sättet? - Snäll, rolig och omtänksam

Känner du honom/henne bra? - Japp!


Namn 116 - Jocke skansen

Hur gammal? -  88:a - 89:a?

Bor? - Karlstad

Hatar du personen? - Nej


Namn 120 -  Johanna Dali

Har du besökt personen? - Klart

Är han/hon trevlig? - Mycket!

Vad börjar hans/hennes namn med? - J


Namn 127 - Josefin MIn

Har du kramat henne/honom? - Många gånger

Har du sett personen full? - Haha verkligen

Är personen äldre än du? - Nej inte min smöla inte :) Juli barn!


Namn 132Nina & Rolf hem (krikkes föräldrar)

Är han /hon vacker? - Dom är så fina så.

Minne av personen? - Haha jaa :)

Har du hennes/hans msn? - Nina's :)


Namn 139Lina

Står han/hon nära dig? - Lite hoppas ja ;)

Har du kramat personen? - Ja

Har du varit förtjust i honom/henne? - Oh ja ;) Lina my löööve :P haha


Namn 160 - Malle

Första tanke? -  hahaha bulgarienfylla

När träffade du senast personen? -  Va nog.. hmm.. vet inte.

Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - Av han tror jag under min turné då han jobbade med oss som DJ.


Namn 193 - Ojja

kramat personen? - nej :P

kysst personen? - inte det heller :P

sista bokstaven i namnet?  N (johan)


Namn 246 - Gustav (Tokio Hotels trummis)

när pratade du med honom/henne senast - Förra året på sms

har du varit förtjust i honom/henne? - Nej, men han är väldigt trevlig

skickat sms till personen? - Japp, ganska mycket ett tag.




Va du tvungen att ta hungerkänslan med dig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0