Tacos, ja tack

Och mmmm va det var gott. Var iväg med sötnosa Eda förut och handlade lite till maten och hon handlade hem litte till henne och Tommy. Innan de va jag med älsk och lite kompisar till han, passade godbiten Acheron och kollade på film. Myste litte och gosade oss, inte längesen jag träffa grisen men vad jag saknar han redan, vill bara gosa med han! Längtar till Julafton, ååh va jag ska mysa ner mig i hans famn, min älskis :)

Hur som helst så har jag som sagt käkat tacos och det va då inte fel. Sitter med en chipspåse brevid mig också som lockar, dock är jag otroligt mätt, men senare kanske. Vill ju inte direkt påstå att jag inte är värd lite chips ;)

Nej fick en knut på tungan nu. Det va något jag skulle säga men det försvann lika fort som jag kom på de.. Aja skriver kanske mer sen, annars hörs vi imorgon. Och imorgon dååååå blir det en liten tatuering på foten :D Wiiiie va bra, tycker jag. Ska bli kul att se resultatet, jag tror det kommer bli älskvärt ;) hehe


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0