Seize the day darling..

Sitter här och ska klä mig strax. Kan inte sluta lyssna på Seize the day, usch vilken bra låt. Att lyssna på den får mig att bara vilja hålla om älskling.. bara hålla om och känna att han finns! Underbart duuuue :) Meeen tillbaka till kläderna, köpte en skitgo tröja igår på Carling. Det är att gilla det och "trycket" som är på ryggen är gjort med maskin så det är ingen färgtryck så tack och lov. Det försvinner eller blir oftast så slitet efter ett tag. INte för att jag klagar på vanliga trycka för jag tycker det är snyggt som fan och jag har endel på linnen, t-shirtar osv :P Även tröjor insåg jag nu när jag letar efter kläder att dcra på mig :P Aja hursommm så är tryck snyggt som fan tycker jag.

Med mina tryckade kläder ska jag förmodligen ner till bergvik en sväng och träffa Ida och efter det raka vcägen till mormor för att käka hennes underbara köttbullar och stuvade makaronen (tror jag det blev till?), iaf så är det sjukt gott. jajjamen.

Nej nu får jag snabba mig om jag ska hinna ner till ida, måste ringa Ellen också.
Får ta tag i lite grejer nu så jag kommer iväg, men medans jag är hemma ska musiken dunkas på.
uuuh va gött!!




// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0