Natten 00.13

Mysigt de känns nu när det börjar närma sig jul. Låg och myste med bebb förut till Tre Kronor. Aldrig trivs jag så bra som i närheten av honom. Som sagt så tatuerade jag ju mig idag så vi låg väl både han och jag och nöffade till när någon kom åt varandras arm då han tog lilla bacon sprutan idag. Många som får ont i armen efteråt. Jag tror inte jag vill ta den, men är ju synd om någon är i riskgruppen om jag blir sjuk och är nära personen. Men tror inte jag har någon så i min närhet som är det som inte tagit sprutan. Men ändå.. Aah vi får se.

Nu ligger jag i min säng och kikar lite på tv. Two and a half men ;) Hur bra är inte det egentligen? :P haha, Från det ena till det andra förresten. Vad köper man till en 22 årig kvinna vid namn Ida tro. Jag har noll idéer. Meeen får väl ta ett snack med henne imorgon och se om det är ngt hon önskar sig. Okej nu har hon sagt "inget", men de säger ju alla och om hon ska köpa till mig ska jag bannimej köpa till henne.

Jag saknar armarna som brukar hålla om mig när man ska sova, nu. Vill bara mysa ner mig brevid bebb och känna tryggheten, och värmen :) Iiiiiih :D Nej jag borde sova, men har så mycket i huvudet just nu :) Ska nog kika lite mer saker sen måste jag nog dra iväg till lite olika jobb. Skönt att lägga ut lite CV överallt även om inte affärer och ställen söker folk just nu. Bra att finnas med i systemet.

Imorgon är det skola, dock funderar jag på varför jag får ont i ryggen när jag hostar, haha från det ena till det andra, men tänkte på sjukdom, men känner mig inge sjuk. Känns mer som jag har träningsvärk eller liknande. Det suger. Men ska bli kul att åka till skolan imorgon ändå och töla lite med ungdommarna. Tänkte jag skulle dra mig upp och se julkalendern också men känner jag mig själv rätt så går jag väl upp precis när den tar slut. Vilket fick mig att tänka på.. När börjar den egentligen? :S Bra där Linda ;) Nej nu får jag kolla upp de sen sova. Trött och sliten . Måste va pigg för en liten jobbdag och på kvällen är det hockey :D

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0