Nätshopping

I love it! Jag är helt förälskad i en klänning jag hittat på nätet. Även ett par leggins. Detta får bli hemklickat snart bannimej. Väntar bara på att se om de får in klänningen i en XS, om inte så tar jag en S och syr in om det så behövs, vilket de nog kan bli. I vissa fall kan S passa men de va några som tyckte att den va lagom i storlek och några att den var lite stor i storlek (som de fått skriva på sidan) men vi får se. Får maila till dem och kolla om de kommer in i mindre storlek, men skiter i vilket.. Jag skaaaa ha den :)


Jag är sååååå kär i den! Den ska jag klicka hem som sagt :)


Dessa är också redo att klickas hem. Me liiiike!! :)

Har önskat mig två saker av bebb också som jag verkligen verkligen vill ha. Sen är det absolut inget tvång från min sida att han ska köpa något av de, men det är iaf något jag asbolut vill ha.. ska ha :P Om inte i julklapp så köper jag själv :D Är iaf ett par skor och en väska. Jag är duktig på att förälska mig i kläder, skor och väskor. Speciellt skor. Jaa kläder med verkligen, och ja väskor.. men väskor händer mer sällan. När jag väl "faller" för någon väska så är det pang och den ska jag ha oavsett pris. (okej.. nästan oavsett pris.. får ju finnas en gräns självklart)


Såg en annan rätt cool klänning på nelly som ser ut så här:



Tycker den va rätt häftig på något sätt (?). Skulle ju vara assnygg på något festligt, gillar det tjocka bandet/skärpet i midjan. Fint pris.. men vill man vara fin så. Jag vet dock inte om den skulle passa på mig, men på henne är den ju skitsnygg tycker jag. Skulle vara kul att klicka hem den och testa den.. Men njaa... får se. Onödigt ändå.

Nej nu ska jag försöka sova. Drar på en film så blir de nog bra. Är någon dret på tvn nu.. kinesspel med människor som ska göra bort sig typ?  Värdelöst :S


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0