Lucia

Jag har ställt min klocka på 06.50.. och 06.55, och 06.58.. och 07.00. Jag har alltså bestämt mig för att gå upp med mamma och kika på lucia, käka lite frukost för att sen gå och lägga mig coh sova några timmar till. Kom hem för ett tag sen efter ett pass på fabriken (nöjes) igen då. Idag var jag riktigt trött och sliten i kroppen, men senare på kvällen blev det bättre och jag blev mer på topp. Förövrigt har jag den bästa chefen. Räddaren i nöden :)

Förmodligen jag imorgon bitti när jag ska upp. GÄÄÄSPAR i bott,
för inte lär jag sjunga i bott iaf. Men jag tycker det är mysigt med lucia :)
Ungdommarna i skolan hade ju luciashow igår (fredags), det va verkligen
hur mysig stämning som helst innan och när de gjorde showen :)

Imorgon ska jag till min kära moster och adventsfika med de bästa. Mysigt att träffas så tycker jag :) Johanna och Adde kommer hem från stockholm en dag tidigare också så det blir kul att dom är med :) Nej nu måste jag sova en stund, är totalt död i kroppen. Imorgon kommer bebb hem från gbg också, hoppas han haft en rolig helg :) Han ringde tidigare idag sötbollen. Nej sovaaaaaa..


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0