Lovely thing


My tattoo and i love it :)


Gillar att den är stilren på ett knasigt sätt. Gillar verkligen min nya tatuering, och det gör även min K :) Happyface. Ni ska ju få se en snygg som jag skrev om häromdagen som jag gillar på Krikke. Titt vettja :D


L <3   Jaaa vad vi gillar den ;) Blev jätteglad när han visade att han gjort den för många många månadersen.. Kommer inte ihåg när exakt han gjorde den, men han kom till mig iaf och sa "kolla vad jag har gjort!" Så visade han och åååh va glad jag blev :D I love yoooou :)

Nu ska jag färga mitt hår. Det har en otroligt läcker (läs ful) utväxt som ska bort, måste ju vara lite fin imorgon. Skriver som en elev från hultsberg skrev på face.. Ha en riktigt trevlig torsdag gott folk!


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0