Linda Rangfeldt gillar inte elektriskt hår

Jag sitter nu och funderar lite på diverse saker. Exempelvis att jag inte är klar med alla julklappar, vilket inte gör så mycket, men ändå. Jag vill protestera lite mot kylan där ute också. Inge gött när det är jättekallt, nu är de väl inte jättekallt.. men fortfarande kallt. Nu är det ju fint väder med sol och allt så jag ska väl inte klaga så men, brrr... kallt. Men välkommen vintern vad jag hatar elektriskt hår, det är bara jobbigt de!!!!

Igår var jag på träning, underbart. Efter den blev de lite stress för att senare dra på hockey. BEBB's lag tog hem segern, fan va gött! Fast med lite otur så slutade det 7-6 till dom.. Hade de skärpt sig lite så hade de slutat 7-4, men men, huvudsaken är att dom vann :) Grattis grabbar säger vi till de.

Lite senare ska jag hem och fixa lite, göra mig iordning för intervjun som är senare mot kvällen. Just nu är jag nog inte så snygg tror ja :P Men va gör deee.. Det där löser vi med lite spackel och sånt sen :P haha. Är inte direkt nervös för intervjun men det kommer säkert komma senare. Men ska vara mig själv och babbla på i vanlig ordning och svara så bra jag kan på deras frågor. Hoppas verkligen att de kan bli något. Vill ha jobb!!! Och att det är på bergvik är ju bara gött :)

Nej ska dra mig nu.
Skriver mer senare/ikväll.
Imorgon är det tatuering som gäller :D


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0