håååååååhh..

Tänk hur man kan sakna någon så mycket på bara några dagar, skriver som älsk gjorde till mig när jag va i spanien.. Saknar dig så det gör ont! Man kan faktiskt få ont. Då saknar man inge dåligt inte :).. fast de är inte så kul, men det är nyttigt :)

Ikväll har jag tittat på 3 olika filmer.. samtidigt, nej men sappat mellan dem eftersom de började samtidigt. Vad tänkte tv-folket med då undrar man ju ;O. Jag har också fått mig en god potion mat, en god skål med popcorn och underbar julmust som jag faktiskt lärt mig att tycka om i år. Innan har man druckit det om det ej funnits något annat, som när man gick i skolan, då drack man se för att man hellre tog de än vatten till maten för att de skulle va juligt, men det är ju faktiskt riktigt gott.

Nej nu ska jag ut och ta en cigg sen ska jag lyssna på låten som är love för mig just nu, ojojoj, finns inget stopp!! ;D



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0