Grad 10 av 5

Så ligger min övertrötthet just nu tror jag. Nyss haft ett litet samtal över sms med min kära pojkvän. Jag dog av skratt när han sa åt mig att göra en sak. Haha, förvånar mig inte ett dugg om han fick samma bild som jag i huvudet när han skrattade och skrev det där :P Ett gamalt, roligt, inte så skönt minne :P Haha, egenltigen hade man ju väldigt roligt ändå. Haha, ååh han är för söööt, kan inte sluta fnissa här för mig själv, måste se väldigt snyggt ut må jag säga :P Medans man ändå snackade med sötsaken så passade jag på att få lite tips, och ja va ska man säga, han har en begåvning (vi tyckte lika :P) Min pöjk de!

Börjar bli mer trött nu, sköööönt. Ska hämta mamsen på jobbet imorgon vid 11 tiden, så måste jag ringa Peter och kolla om jag kan hämta Krikke's jacka. Han kanske inte va hemma vid den tiden men får väl åka förbi när han är annars så, kan va gött för K att få hem jackan någon gång som han så smart glömde ;) Jag och mamma ska iaf iväg och handla.. jaaa men va kul. Självklart kan vi inte hålla fingrarna borta från köpcentrat heller så där blir det väl en snabb genomgång. Som vanligt. När vi handlat och allt sånt ska jag ringa Stephanie, ska träffa henne snabbt på stan tänkte ja. När ja snackat och allt vad det ska göras så bär det iväg till lovely och sen tatueringen då. Ska bli intressant och se smärtan på foten. Har ju redan på andra foten och jag kommer ihåg att de gjorde så ont, men har gjort på värre ställe så. Sen så är ju inte detta så mycket direkt, men smärtan är på något sätt alltid skön, även på de mest förjävligaste stället.

Imorgon kväll ska jag till min moster och mysa med kusinerna, moster, johan, mamma och Elton som jag skrivit i tidigare inlägg. Ska bli kul, vi lär ju få mycket, mycket skratt ur oss som vanligt. Det gillar vi. Innan myset ska jag och mamma göra julskinkan ;) MUMMA också blir det färga håret och lite sånt. Imorgon ska jag fasiken försöka komma i säng i tid. Då vill man ju bara att det ska bli julafton ju, dels för att jag ska träffa pappa, brorsan, släkten (mostrar + kusiner + mm.mm.mm), älskling och familjen där :) men också för att nu kliar det så himla mycket i fingrarna så jag vill bara ge folk sina julklappar och se hur de reagerar (positivt får man ju självklart hoppas, hehe) och jag vill slita i de paket jag får av folk! MMhhh va kul :D Och krama på lillfisen Emelie blir också, va längesen nu. Ska leka som bara den med henne, brukar bli så. Ett tag sa de att jag va lektanten Linda. Men de va ju nästan alla haha :) Neeej och vet ni mer, på julaftonsnatt ska jag snosa så mycket älskling så ojojoj, krama ihjäl mig ska han få göra och jag tillbaka. Uuuuh va göttit! :) 

                 

Ska ni se på Kalle kl 15.oo i år igen? (om ni brukar titta på det) Det ska iaf jag. Det är ju tradition, och de känns faktiskt lite knepigt om man inte tittar på de. "Missade" nästan allt ett år och ne de blev inte samma sak. Det är mycket bra filmer runt jul nu också. Några av mina favoriter, exempelvis: Harry Potter filmerna kommer gå :) De går inte att tycka illa om. Skitmysiga filmer verkligen. Men men så är det.

Nej, mycket lööööve och jul nu känner jag. Men är man lycklig och gillar julen så gör man. Du må icke straffa mig för det. Bra skrivet där btw, sversk. (sv/nor) Nej nu vet jag inte ens vad jag pratar om. Godnatt.



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0